praktijk grow&flow !!!

Dit is het blog dat ik als inspiratieplekje wil gebruiken rond verschillende thema's. Graag nodig ik u ook uit om een kijkje te nemen op www.growflow.be , de pagina van mijn praktijk.

zaterdag 25 augustus 2012

vertrouw op de schat!

Deze circuleerde een tijdje geleden op Facebook en ik vond hem zo mooi dat ik hem nu verder deel...
Op verschillende manieren mocht ik de grote waarheid van deze afbeelding weer ervaren... Het beeld voor mij prachtig uit hoe het leven je steeds naar één richting stuurt... je zal misschien eens moeten uitrusten, bijtanken, steun zoeken bij andere mensen. Of van werkinstrument wisselen. Een gangetje een beetje hoger inslaan brengt je ook nog altijd waar je moet zijn... Zolang je maar niet op je passen terugkeert! "De schat" is hier zeker ook niet het eindpunt... "De schat" brengt weer mooie ervaringen en kansen in je leven, maar welke dat precies zijn, krijg je nog niet te zien... Vertrouwen is dus onontbeerlijk, en kracht halen uit de aantrekkingskracht die "de schat" op je uitoefent. Vertrouwen dàt die schat er is, is stap nummer 1... Misschien voel je z'n straling soms wat minder, maar ze is er!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten