praktijk grow&flow !!!

Dit is het blog dat ik als inspiratieplekje wil gebruiken rond verschillende thema's. Graag nodig ik u ook uit om een kijkje te nemen op www.growflow.be , de pagina van mijn praktijk.

zaterdag 25 augustus 2012

info

een computer-heldin zal ik nooit worden...  zit ik hier al een uur mijn tijd te verdoen om een beetje "orde" te krijgen in alle berichten die ik al ooit postte... kwestie dat als je enkel geïnteresseerd bent in berichten rond kruiden, je deze snel kan terugvinden.
Ik geraak er niet echt aan uit... het beste waar ik in de buurt kom, is een "label " te hangen aan alle berichten. Maar hoe krijg ik een overzicht van alle labels, waar je als bezoeker dan uit kan kiezen???
Iemand die er wel kaas van heeft gegeven, uw advies weze welkom!

Maar goed, als je een bericht over kruiden ziet, en je klikt dan onderaan op het label "kruiden", krijg je dus wel al die berichten. Je moet dus voorlopig nog even zelf eerst een bericht uit het gewenste thema zoeken...

Er zijn ondertussen een aantal labels: "kruiden", "gezonde voeding", "yoga", "massage", en "andere".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten