praktijk grow&flow !!!

Dit is het blog dat ik als inspiratieplekje wil gebruiken rond verschillende thema's. Graag nodig ik u ook uit om een kijkje te nemen op www.growflow.be , de pagina van mijn praktijk.

zaterdag 12 mei 2012

Het mag ook al eens makkelijk

Ik gun het mezelf om deze week het mezelf makkelijk te maken door een simpele YouTube link te geven: http://www.youtube.com/watch?v=Nem0bkErGVY&feature=youtube_gdata_player Het mag al eens vind ik, zeker omdat het morgen Moederdag is. Er kan discussie zijn of het de echte of de valse is, ik vind mama zijn zo plezant en zo allesomvattend dat ik voorstander ben van gewoon beide moederdagen vieren. Het lied in de link is daar een ode aan, tegelijk natuurlijk met een grote knipoog en zelfrelativeringsvermogen... Bovendien komt het me goed uit gezien ik tot een eind in de namiddag met de kids op stap was, tijdens hun slaapje nadien mijn tijd verdeeld heb tss stofzuigen, was opvouwen en wegleggen, groenten wassen, weekschema en weekmenu maken, daarna nog met de kids naar de winkel ben geweest, om dan laat thuis te komen, nog een aantrekkelijke maaltijd heb gemaakt, waardoor het nog later was en het slaapritueel dus vooruit moest gaan. En morgen staat er iets gelijkaardige op het programma. Dus geen tijd voor uitgebreide blogpost. Want ik moet ook nog de strijk doen. (had ik al gezegd dat ik vind dat ik twee moederDagen verdien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten