praktijk grow&flow !!!

Dit is het blog dat ik als inspiratieplekje wil gebruiken rond verschillende thema's. Graag nodig ik u ook uit om een kijkje te nemen op www.growflow.be , de pagina van mijn praktijk.

zondag 25 december 2011

zoals het moet zijn...

Een tijdje geleden deelde iemand een tekstje via Facebook... voor mij op dat moment weer een bevestiging van waar ik in geloof... Ik weet dat het zo is, maar als alles even niet meer zo duidelijk is, durf ik toch weer te twijfelen... totdat er dan weer een paar puzzelstukjes op hun plaats vallen! Voor mij op het einde van 2011 weer o zo waar... een nieuwe prachtige werkkans op mijn huidig werk, een persoonlijke uitdaging om te starten als zelfstandige in bijberoep... Dus; maar even goed onthouden, om mezelf aan te moedigen als de onzekerheid toch weer de kop durft op te steken!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Hilde, een prachtige site voor een prachtig mens. Ik vind het ferm van je dat je de stap zet en je opgedane kennis uitdraagt. Veel succes met je blog, en de nieuwe richting die je inslaagt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, deze blog! Ik ga hem zeker aan mijn favorieten toevoegen. Met je levensdoel "iets uitdragen", daar ben je al zeker mee gestart.

    groetjes
    Liesbet

    BeantwoordenVerwijderen